Μέσα από το μάθημα «Στάση βροχοσταλίδων» της γλώσσας στην Δ΄ τάξη, τα παιδιά συζήτησαν και ασχολήθηκαν με ζητήματα που αφορούν στο περιβάλλον. Μίλησαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας και για τη συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντι στη φύση. Επιπλέον, ασχολήθηκαν με τρόπους διαχείρισης αυτών των φαινομένων και έκαναν τις δικιές τους προτάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.
Με αφορμή το μάθημα αυτό, οι μαθητές του Δ’1 εκφράστηκαν μέσα από την τέχνη της ζωγραφικής, φτιάχνοντας μια αφίσα αναφορικά με τη στάση που επέλεξαν να κάνουν οι σταγόνες της βροχής ως ένδειξη διαμαρτυρίας προς τους ανθρώπους. Παράλληλα δημιούργησαν ένα μικρό βίντεο για ένα μείζον ζήτημα της κοινωνίας, που δεν είναι άλλο από τα πεταμένα απορρίμματα στους δρόμους. Έτσι, παρουσίασαν κι εξέφρασαν με τον δικό τους τρόπο προβλήματα που παρατηρούμε καθημερινά γύρω μας.
Μέσα από αυτές τις δράσεις, τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν για θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και επικοινώνησαν με τον πιο δημιουργικό τρόπο τις δικιές τους μοναδικές σκέψεις.
Πατώντας τον παρακάτω υπερσύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο φτιαγμένο με την τεχνική stop motion:
https://drive.google.com/file/d/1ordZ6RI-XopQ3FnHgJ3mFX2qTsPRpGfj/view?usp=sharing